Mul-T-Lock SMARTair™
Zabúdate nosiť so sebou kľúče ? Niet pochýb, že elektronické prístupové systémy sú vo svete čoraz populárnejšie.
- Inteligentné, výkonné a cenovo prístupné ovládanie prístupu ponúkajú elektronické prístupové systémy z dielne Mul-T-Lock
- Niekedy je integrácia prístupového systému najlepšie a najjednoduchšie riešenie.
- Je lacnejšie nahradiť alebo vymazať stratenú prístupovú kartu či kód ako meniť cylindrické vložky vo dverách pri strate klasického kľúča.
- Zámky pri elektronickom prístupovom systéme je možné preprogramovať na rozdiel od mechanického riešenia.
- SMARTair ™ je možné nainštalovať do akejkoľvek budovy a to v ľubovoľnom dvernom systéme. Celý systém je možné prispôsobiť podľa vašich požiadaviek tak aby bola zachovaná maximálna bezpečnosť objektu.
- SMARTair ™ môžete stále rozširovať podľa vašich aktuálnych potrieb. Je to systém, ktorý je prispôsobený vašim požiadavkám.
Elektronický prístupový systém Mul-T-Lock SMARTair ™ môžete využiť všade tam kde potrebujete zabezpečiť jednoduchý prístup do budovy pomocou prístupových kariet. Systém Mul-T-Lock SMARTair ™ v prevedení Update on Card je veľmi vhodný na použitie v bytových domoch, firmách či na miestach kde je veľká užívateľská prevádzka s menej častým menením prístupových práv.
V prípade, že máte záujem o naše služby, môžete nás kontaktovať e-mailom na info@elmech.sk alebo telefonicky na +421 918 217 733 / +421 911 394 349 a dohodnúť si s nami osobné stretnutie na ktorom Vám vysvetlíme všetky potrebné detaily a to všetky zdarma a nezáväzne.
Ako systém funguje ?
Každý užívateľ dostane prístupovú kartu pomocou ktorej sa dokáže autorizovať na vstup cez dvere. Systém sa aktualizuje automaticky po priložení užívateľskej karty, tj. ak užívateľ stratí svoju kartu, administrátor prístupového systému nahrá užívateľovi novú kartu, ktorá po priložení na dvernú čítačku vymaže starú prístupovú kartu. Nevýhodou celého systému je, že prístupové karty sa nedajú zmazať na diaľku cez SW (Karta sa dá zmazať len po priložení na dverné kovanie resp. po prepísaní údajov novou kartou).
Čo môžem ovládať pomocou prístupovej karty ?
Okrem kovaní, vložiek či čítačiek SMARTair ™ môžete svojou prístupovou kartou ovládať napríklad výťah. Na prístupovú kartu sa okrem iného dajú nahrať aj ďalšie údaje vďaka čomu môžete jedinú kartu využívať ako pre prístupový systém tak aj pre dochádzkový systém či kartový systém v jedálni.
Aké sú výhody systému SmartAir ?
Výhod celého systému je niekoľko my sa pozrieme na pár z nich:
- Kovanie Mul-T-Lock SmartAir je možné využiť aj na otváranie elektro zámkov – Túto funkciu využijú hlavne bytové domy. Po zazvonení, môžete pomocou audio telefónu pri dverách poslať impulz do kovania a otvoriť tak prípadnej návšteve dvere.
- Možnosť nastavenia kalendára udalostí – Vďaka tejto funkcie môžete nastaviť v akom čase majú byť dvere odomknuté a kedy sa majú automaticky prepnúť do zamknutého režimu. Táto funkcia sa najčastejšie využíva v bytových domoch kde je napríklad kaderníctvo. V bežných prevádzkových hodinách kaderníctva (napr. od 9:00 – 17:00) sú dvere stále priechodné a na otváranie dverí nie je potrebné využívať prístupovú kartu. Po 17:00 sa kovanie automaticky prepne do zamknutého režimu kedy je na prístup potrebné priloženie prístupovej karty.
- Možnosť jednoduchej administrácie systému – Jednoduché pridanie/odobratie prístupovej karty
- Získajte kontrolu nad pohybom vo vašom objekte – Po strate prístupovej karty jednoducho zablokujete starú kartu a vydáte novú kartu. Okrem iného kovanie si pamätá posledné prístupy do objektu
- Možnosť napojiť na výťahový systém (Užívateľ sa dostane na svoje poschodie len po priložení svojej prístupovej karty)
- Kovanie Mul-T-Lock SmartAir spĺňa všetky protipožiarne smernice. Kovanie má z vnútornej strany panikovú funkciu, tzn. je prístupné kedykoľvek aj bez autorizácie prístupovou kartou.
- Nie je potrebné ťahať dodatočnú kabeláž – kovanie je napájané pomocou batérii. Výdrž batérii pri bežnej prevádzke na bytovom dome sa odhaduje na viac ako 1 rok.
Kde môžem systém Mul-T-Lock SMARTair ™ využiť ?
Príklad použitia v bytovom dome:
Kovanie SMARTair ™ v prevedení Update on Card môže byť namontované na bytovom dome, ktorý má niekoľko poschodí + niektorí majitelia vlastnia pivnice. Kovanie SMARTair ™majú obyvatelia bytu namontované na prednom vchode, na zadnom vchode a na hlavných dverách do pivnice. Celý prístupový systém môže byť nastavený nasledovne:
Obyvateľ bytového domu sa dostane dovnútra predným aj zadným vchodom + výťahom len na svoje poschodie. To znamená ak obyvateľ domu býva na 5. poschodí, výťahom sa po priložení karty dostane len na prízemie a na 5. poschodie, poprípade ak vlastní pivnicu aj do pivnice a do iných častí nemá prístup.
Okrem toho môže napríklad poštárka vlastniť svoju prístupovú kartu vďaka ktorej sa môže v určité dni a hodiny dostať do vchodu ku schránkam bez nutnosti zvonenia na zvončeky. V iné dni ako povolené sa touto prístupovou kartou dnu nedostane.
Príklad použitia v bytovom dome s obchodnou prevádzkou napr. kaderníctvo:
Kovanie SMARTair ™ je namontované na hlavnom vchode bytového domu. Prevádzka kaderníctva má otvorené od 9:00 do 17:00. V túto dobu je potrebné zabezpečiť jednoduchý prístup do kaderníctva. Prevádzkovateľ prístupového systému buď manuálne každé ráno povolí prístup pre všetkých (bez potreby autorizácie) a každý večer znova obmedzí prístup (je potreba autorizácia prístupovou kartou) alebo nastaví automatický režim pri ktorom sa kovanie automaticky prepína do otvorenej/zatvorenej polohy podľa dátumu a času pričom je v kalendári udalostí možné nastaviť aj sviatky a dni pracovného pokoja počas ktorých ostáva kovanie prístupné len po autorizácii prístupovou kartou.
Príklad použitia v obchodnej prevádzke:
Kovanie SMARTair ™je nainštalované v obchodnej prevádzke ktorá má otvorené od 8:00 do 12:00 a od 12:30 do 21:00. Počas pracovného času je kovanie priechodné pre všetkých. Po zvolenom čase resp. v čase obednej prestávky sa kovanie zablokuje a prístup cez dvere majú len užívatelia s prístupovou kartou. Taktiež je možné obmedziť platnosť prístupovej karty pre zamestnancov na otváracie a zatváracie hodiny tzv. zamestnanec má aktívnu kartu od 7:30 do 21:30 a po tomto čase sa cez kovanie nedostane dnu. Taktiež je možné nastaviť kalendár akcii, tzv. karta zamestnanca nebude aktívna cez dni pracovného pokoja či iné sviatky. V prípade straty karty je možné kartu okamžite zablokovať a zamestnancovi vystaviť novú kartu. Zamestnávateľ okrem pohodlia pre svojich zamestnancov získa aj podrobný prehľad o tom, kedy ktorý zamestnanec prešiel cez dané kovanie.
Možnosti prevádzky prístupového systému:
Naši zákazníci si nemusia robiť starosti s prevádzkou, nastavením či údržbou prístupového systému Mul-T-Lock SmartAir. Po spísaní zmluvy o prevádzke prístupového systému preberieme plnú zodpovednosť o takýto systém – min. raz ročne aktualizácia prístupového systému, aktualizácia údajov, užívateľských kariet, výmena batérii atď. V prípade potreby vydanie nových kariet či premazanie starých kariet (aj na diaľku – cez poštu pošleme nové karty/ karty s novými prístupovými právami).
Aký je postup realizácie ?
- Zanecháte na seba kontakt. Technik si s vami vybaví osobné stretnutie kde vám vysvetlí všetky výhody/nevýhody systému.
- Do 3 dní od obhliadky objektu vypracujeme zdarma, nezáväznú cenovú ponuku.
- V prípade, že sa vám cenová ponuka bude páčiť, podpíšeme zmluvu na dodávku prístupového systému SMARTair ™.
- Po namontovaní a nastavení prístupového systému vás náš technik zaškolí. V prípade, že sa budete starať o prístupový systém sami, ukáže vám ako meniť batérie a nastaví software SMARTair ™ vo vašom PC.
- Ak budete mať záujem zveriť váš prístupový systém SMARTair ™ do našich rúk, podpíšeme zmluvu, ktorá nás bude oprávňovať na prevádzkovanie takéhoto systému. Ak budete potrebovať vystaviť nové karty či obmedziť stratené karty stačí zavolať a do druhého dňa budete mať u seba nové karty.
- Raz ročne príde náš technik skontrolovať prístupový systém, spraviť základnú údržbu a zaktualizovať celý systém.